söndag 28 september 2008

Träd...

Har försökt att scrappa idag men har inte hunnit med så mycket då trädet i min höst Lo har tagit sin lilla tid att göra.. Först hade jag tänkt "fuska" och se om jag hittade något passande på nättet men hittade inget som kändes rätt. Så det var bara att plocka fram ett vitt cardstock penna och sudi, och sätta fart. började med en enkel skiss som jag sedan byggde på när jag var klar med det så tog jag min journalpenna och fyllde i konturerna efter det suddade jag ut all blyerts, sen var det bara att färglägga. efter det så tog jag fram min lilla kompis ;) skalpelen och skar ut hela trädet, och limmade fast det på bakgrunds pappert. Det blev lite mer arbete än jag hade tänkt mig. Men tror att det kommer att bli riktigt bra när allt är klart..

7 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Blev skit snyggt......

Unknown sa...

wow...va snyggt!!!! Du borde göra den till en stämpel!!

Ammi sa...

jättesnyggt :-)

Lena Svensson sa...

Riktigt läckert... fattar inte att du orkar pilla så mycket som du gör med kniven. Kram!!

Anonym sa...

Du och kniven måste vara bästa vänner
du gör ju underverk med den
du kan måste nog ha lite ont i handen nu.
Kram Christina

Karin sa...

Så snyggt så snyggt!!! Ska bli kul att se fortsättningen. Hoppas att vi ses imorgon?!! Ha det gott!
Karin

Ulla sa...

Du är ju helt makalös!!! Det är så jäk.... snyggt, men hur orkar du???
Ska bli spännande att se resten..

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran