onsdag 24 september 2008

Onsdag igen..

Veckorna bara springer iväg.. Nu är det onsdag igen och det är dags för vår första prova på kväll. Har inte bestämt mig för om jag ska vara med eller ej. Det beror nog på om min väninna ska med ikväll eller ej. Iom att hon är helt ny så får jag se om hon vill vara med på något nytt eller om hon vill ta det lugnt och bara se vart kvällen tar henne. Ja ja det visar sig väl. Ska bli kul att träffa alla ikväll oavsett. Börjar faktiskt bli lite nervös ska iväg till dagis och träffa lillemans dagisfröknar i em för ett inskolnings samtal. Ser honom springa runt här hemma och har svårt att fatta att tiden har gått så fort. Min lille bäbis är ingen bäbis längre.. :-(

Inga kommentarer:

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran