lördag 20 september 2008

Mer kort..

Har verkligen haft en underbar lördags dag idag. Fixat lite här hemma. Sen så satte jag igång med mitt projekt som jag har fixat med hela veckan. Han med att göra två kort innan Markus kom hem från golfen. När han kommit hem så gick vi ut och promenerade, jätte härligt väder. Sen så fick jag åter lite tid att ägna åt mina kort så det blev två till men de är inte riktigt färdiga än. Men här är de som är färdiga.










Nu är även de andra färdiga så här kommer de.

3 kommentarer:

glaha sa...

Här har du skapat en hel drös med kort, jättefina. Vi ses ikväll=)

Karin sa...

Hjälp vad du har hunnit med mycket. Fina kort och fina Lo´s. Nu håller vi tummarna för tävlingen på Pysselgården.....spännande......
Vi ses på onsdag!

Anonym sa...

Vad du jobbar på det är ju jätte mycket nytt
Snyggt

Kram Christina

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran