söndag 28 september 2008

Tips och idéer..

Jag hade bestämt mig redan i fredags att det inte skulle bli något scrappat igår.. Och det blev det inte heller men självklart kunde jag inte avstå från att titta runt och söka inspiration bland alla fantastiska scrappare här på nätet. Det hela slutade med att jag skissat upp tre skissar för Lo och kort.. Två av skisserna har jag redan bestämt tema på medans den tredje går att använda till både kort och LO.. Jag får nog se till att skissa lite oftare.. Det gör faktiskt ganska mycket skillnad, det finns ju alltid idéer som poppar upp när man sitter och tittar runt men många gånger så kommer man inte ihåg dem när man väl sitter där och ska scrappa. Men har man skissat upp lite så är det lättare att komma ihåg.. Eller det tycker i varje fall jag..

Inga kommentarer:

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran