torsdag 25 september 2008

Prova på..

Ja, då har vi haft våran första prova på kväll på cirkeln Och vi började med att använda oss av bubbelplast när vi målade och något vi kallade maskning.. Bubbelplast var väl inte så konstigt men jag såg nog ut som ett levande frågetecken när maskning kom på tal. Men när jag väl fick se hur det gick till så trilla poleten ner och så kul det var att använda sig av denna teknik när man stämplar. Han tyvärr inte med att ge mig på det inne på cirkeln igår kväll, så självklart var jag tvungen att ge mig på det direkt när jag kom hem.Här ovan har jag målat med bubbelplast bakom mönsterpappret och dekorationerna.
På detta kortet så har jag både målat med bubbelplast och använt mig av maskning på stämpeln.
Detta är en annan stämpel som jag har maskat på.

1 kommentar:

Unknown sa...

vilka härliga alster!!

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran