söndag 15 mars 2009

Suprise Box..

Skulle iväg på kalas till mamma och pappa i går kväll föra att gratta S på hennes dag paketen var fixad men hade inget kort.. Så för att få lite insperation surfade jag runt lite och jag hittade något så kul hos inkido http://inkido.blogspot.com/2009/03/scrapkias-surprise-box.html att det var ju bara så att det fick bli en box i stället för ett kort.. Tyvärr är mina foton inte de bästa men det går ändå att se lite så där vad det är jag gjort..




Så här är min box...

6 kommentarer:

glaha sa...

Tugg och ändå så söt, kom väl hem igår? Det gjorde vi men rättså proppmätt....

glaha sa...

Kan inate stava idag det ska stå tuff

Ulla sa...

Vilken häftig idé!!! Läckert.

Karin sa...

Vilken rolig idé!! Såna gillar vi! Ha det så bra!
Karin

Ammi sa...

Woho, fasen vad läckert :-0!

Jennie/Deleelsia sa...

Wow vilken box. Superfin. Kanske man skulel försöka gör nån liknande ntill mamma när hon fyller år.

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran