måndag 2 mars 2009

Måndag igen..

Ja ha då var vi i Mars månad. Tiden bara springer iväg... Har varit en helg med massor att hinna med samtidigt som lille man har varit snorig och febrig sen i fredags.. Men det har fått gå ändå.. Hade tänkt hinna med lite pyssel i går kväll men det resulterade i att jag organiserade mina band, snören och garn istället.. Så jag får se om jag hinner med något idag istället.. Har åtminstånde monterat mina fyra nya stämplar från Stämpelboden ;http://www.stampelboden.e-butiken.se/
Det är bara så att deras stämplar är helt underbara.. Ska bli så kul att få testa och använda mina nya stämplar.
Nu önskar jag er alla en trevlig vecka och att solen värmen snart hittar till oss alla..

1 kommentar:

glaha sa...

Hoppas allt är bra med dig....organiserat dina band, vad duktig du är, alltid något...får hoppas du har skrappat lite idag...vi ses på onsdag=)

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran