torsdag 12 mars 2009

Skissen tills den 11/3 del2

Ja igår var det dags att visa upp alsterna efter skissen vi hade fått att gå efter på kompis cirkeln. Jag hade först andra delen av en dubbel LO.. Men i tisdags så fick jag en annan idé så på syträffen men svärmor, hennes syster. min svägerska och hennes dotter så fick jag ta med min scrapp väska och sätta fart.. så här är dessa två alster..


Den första är på mina föräldrars hund och andra delen av en dubbel LO..




Sen är det på min son sen i höstas på pappas sista B-lags match för säsongen.. De vann.. ;-)

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

vad snygga båda två såg dom inte i rat. i går men bra jobbat

kram

Ammi sa...

så fina gumman :-)

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran