torsdag 19 mars 2009

Nr 1

Ja nu har första paret av intresserade varit och tittat på vår lägenhet. De var in och ut på mindre än tio minuter och inte blev man mycket klokare heller.. Får väl se vad som sägs från båstadhem imorgon.. Hoppas ju på att de vill ha lägenheten och att de vill ha den så snart som möjligt. Vi vill ju komma till huset och börja göra allt som ska göras där innan Mini gör sin entré i familjen och innan jag inte fixar det längre.. Får allt mer ont av mina fogar och jag vet att det bara kommer att bli värre och värre..

Jo jag vet att det går över men jag kan/vill inte bli säng eller rullstolsbunden och den risken finns om det vill sig riktigt illa.. Har haft stora problem med fogarna under mina andra graviditeter och det blir tyvärr bara sämre och sämre för var graviditet.. Plus att jag har en liten kille denna gången som vill att mamma bär och lyfter som alltid annars och inte förstår varför mamma inte kan.. Och hur ska man kunna motstå de där bedjande blå ögonen och uppsträckta händerna med ett darrigt "-mamma" och ögon som blir alldeles blanka av besvikelse när man säger nej..

Jag vet han har sin mamma flera varv runt lillfingret.. Men han är ju min lille prins...

Men nog om det..

Funderar på om man kanske skulle sätta sig och scrappa lite i kväll.... Får se om jag kan hitta lite insperation...

2 kommentarer:

Unknown sa...

ååh..stackarn!! Ta hand om dig...vet själv hur det är att försöka säga nej till en liten som vill bli buren...*snyft* Hoppas dom vill ha lägenheten! håller fingrarna korsade!

Vicki sa...

När får ni tillgång till huset? Är du i 6:te månaden nu? Kommit på några namn?

Vicki

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran