onsdag 25 mars 2009

Nr 3

Ja idag ringde M från jobbet och undrade om jag skulle vara hemma i em ja svarade jag. Bra då kommer det en kille vid halv fyra och tittar på lägenheten. Okej så det var ju bara att se till att röja lite så att det inte såg ut som bomben slagit ner..

Klockan blev halv fyra och det kom en ung kille med flickvän väldigt trevligt par som blev eld och lågor över lägenheten de skulle genast prata med Båstadhem Men problemet var ju att de faktiskt inte sagt upp lägenheten där de bor ännu så jag insåg att troligen blir det ingen tidigare flytt här ifrån för vår del.. Suck..

Men dröm om min förvåning när Båstadhem ringer och säger att de har pratat med killen och gjort en deal med honom. Vi har fått flytt datum till den siste april.. Och vill vi lösa det med killen på annat sätt så får vi göra det...(alltså om vi vill ut ännu tidigare)

Så en månad kvar tills att vi flyttar till huset.. Så underbart..

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tjohooo vad roligt!!! Kul att ni får flytta tidigare!!!

Lena Svensson sa...

Grattis!! Ska bli så kul att få se huset irl. Can't wait!

glaha sa...

Så kul för er....men en frågan vart hade du tagit vägen ivkäll..du lyste med din frånvaro??? =))) hoppas allt är bra med dig och maggen..

Ulla sa...

Gud vad skönt att det ordnar sej så bra. Nu är det bara att börja packa då!!!! Lycka till

Christina / Synål / Stina sa...

Vad skönt att höra hoppas dina fogar klarar detta nu trots att det är tidigt. Men stort grattis skönt att slippa dubbla hyror
Kram

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran