söndag 2 november 2008

Söndag...

Slutet på ännu en vecka är här..
Tiden bara springer iväg vet inte riktigt vart dagarna blir av.. Julen närmar sig med storm steg.. Usch..Skönt när den är över.. Hade det inte varit för barnen så hade jag nog hoppat allt vad julfirande heter.. Tycker att det är mer jobb med jul än vad det smakar.. Kan längta efter barndoms jularna med massor av snö och bara mys.... suck.
Nu ska jag, M,A och lille man ut och gå i skogen kanske kan man hitta lite svamp.. Svärmor och svärfar ska också med kan nog bli trevligt.. Härligt väder är det i varje fall. Får passa på att njuta av dessa dagar av sol och hög, kall luft som får en att må underbart.. Önskar er alla en underbar söndag och hoppas att veckan som kommer bär med sig enbart trevliga överaskningar..
Nu ska jag ut och njuta..

Kramar Anna

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad skönt att komma ut lite i skogen.
Ja vad skönt det hadde varit med lite positiva överaskningar.

Ha en slön vecka och ett stort TACk för Awerd en.
Ska bar tänka på vilka 5 som ska få av mig.
Kram Christina

glaha sa...

hoppas det blir lite svamp då, skönt att komma ut. Glömde att betala till dig i onsdags men jag hoppas du kommer på onsdag så får vi fixa det då.

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran