lördag 15 november 2008

Award..

Jag har fått en Award från Sari :)) http://sari-sariscards.blogspot.com/
Tack så jätte mycket vännen



Reglerna:
1. Dom som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så dom vet att dom fått awarden.
Så jag skickar vidare till;
1.Lena ; min vännina som just fått sitt första barn i dagarna
2.Sofi; Min underbara syster som tyvärr bor allt för långt bort
3.Karin; En av de goa skrappkäringar som jag träffar var onsdag.
4.Carina; En annan av de goa skrappkäringar som jag träffar var onsdag
5.Annette;Min härliga moster.
6.Ulla; Allas våran Tant scrappa hon är ju bara så go..
7.Ammi; En av mina bästa vänner

5 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Du har en award att hämta hos mig.

Ulla sa...

Tack snälla, dom värmde dom orden.
Trevlig helg..

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Va ett tag sedan jag var här.

Vicki

glaha sa...

Tjena tjejan, hoppas allt är bra med dig. Du har ju helt glömt bort att blogga på väldigt länge.....=)

Kramisar från mig

Karin sa...

Hallå, hallå! Hur e´läget? Hoppas att allt är bra?!

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran