fredag 7 november 2008

House Mouse Monday Challenge #12

Denna veckas utmaning var;


A Recipe!!
Please include all the following items on your project:
Ribbon
2 x Buttons
Felt
A scalloped edge


Mitt resultat ser ut så här..
Jag har embossat på blommorna något jag såg på Stämpelbodensblogg helt underbart du hittar dem härhttp://stampelbodens.blogg.se/2008/november/utee-blommor-toarulle-anteckningsbok-i-nya.html
This is my entry for this weeks HMMC.
Sorry about the bad picture, having trouble getting the focus on the right spot...

4 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Ser väldigt fint ut tycker jag....
Jag får nog ta och köpa mig så jag också kan embossa själv sen...

glaha sa...

Härliga färger och en så söt mus. Ha en härlig helg

Emma sa...

Beautiful card. x

Els G. sa...

Love your card! It's gorgeous!
Els
x

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran