söndag 9 november 2008

Så då var det fars dag igen..

Har hunnit med att uppvakta min sambo på fars dag, hämta & packa ner lamm (både till mig själv och min Mamma), fixa fars dags presenten till pappa, så nu ska jag bara se till att jag får gjort ett fars dags kort till svärfar med. Sen bär det iväg på söndags middag hos svärföräldrarna sen hem en runda och sedan vidare till mina föräldrar till kvällen där om jag inte är helt fel ute det blir kaffe och våfflor.. Inte helt fel det heller.. Lär bli en dag fylld av flängande.. Men det går det med..
Så trevlig fars dag på er alla...

Anna


Det blev ett kort i all hast men det blev bra.

4 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Det blev ju söt....
Vi hörs i veckan

Vicki sa...

Så det är första fotot på din lilla son? Har han precis börjat på förskola?

Vicki

Unknown sa...

kanon snyggt kort det vart!!

Inger sa...

ÅH, jag blir riktigt sötsugen nu! :-)

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran