torsdag 25 juni 2009

Torsdag.. Mina Stämplar...

Ja då var det Torsdag igen och jag börjar undra vart tiden springer iväg.. Har varit på MVC idag och allt är som det ska alla värden är bra och mini är fixerad och har sjunkit ner så nu är det verkligen bara en tidsfårga innan det bär iväg till BB..

Fick ett litet kuvär på posten idag insåg ju genast att det bör vara mina stämplar men hade nog inte vänntat mig ett så oansenligt litet kuvär så jag öpppnade det med lite lätt bävan för vad jag skulle finna.. Det var fyra motiv som skulle bli till stämplar och i detta lilla kuvär fanns det NIO omonterade stämplar.. Fatta vad glad jag är... Mina motiv är stämplar och de kommer att komma till försäljning i höst hos Stämpelhuset http://www.stampelhuset.com/eshop/
... Helt enkelt sanslöst... så kul...

Jag ska se till att montera mina stämplar och använda dem snarast så att ni får se dem, Men först måste jag fixa med ez-mount för den är tror jag är näst intill helt slut här hemma..

Så kul med egna stämplar... Bara helt... ja vet inte riktigt vad jag ska skriva.....


Kom på att jag ju kunnde fota stämplarna tills att de är monterade så att man kan se dem så håll tillgodo.. Har lagt upp en penna på en av bilderna så att ni kan få ett humm om hur "stora" stämplarna är..
Mina pumpor...
Mina Snöbär..
Mina Äpplen...

Mina Körsbär...

5 kommentarer:

Karin sa...

Kör med dubbelhäftande tejp ( snål-tack´n peel : ) så länge för jag är så ruskigt nyfiken hur de blev!!!! Kul!! Ny titel..Stämpeldesigner!!! Inte illa...

Christina / Synål / Stina sa...

Vad spännande när man får detta. Det är bara att grattulera till detta kuvert.
Kul att se när du har målat.

KRAM

Lena Svensson sa...

Grattis!!!

glaha sa...

Grattis än en gång du är superduktig på det här så detta får du allt göra om....kramis annette

Anonym sa...

Men gud vad roligt!!! Grattis! Det ska bli spännande att se vad du hittar på med dem. :)
Tack för fian kommentarer i min blogg, de värmer så gott. Lycka till nu med liten som snart ska komma, eller som redan är här?
Många kramar Sollan

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran