fredag 12 juni 2009

Fler Roser..

Ja det blev tre roser till i går kväll men dessa har jag gjort ungefär hälften så stora som den första något pilligare men minst lika fina..

Det blev först en röd ros i samma nyans som den stora som jag chalkade med maroon men denna gången chalkade även jag med lite Vitt längst ut på rosen bladen för att se om det gav någon effekt och lite men ingen markant skillnad blev det.



















Sen så blev det en gul/orange ros som jag chalkade med Maroon tycker själv att den blev riktigt läcker.

















Sist men inte minst så blev det en rosa ros och den chalkade jag med Cranbeery.


















Alla roserna har jag sprejat med min mist som är silvertonad. Tror att jag får se till att införskaffa fler av dessa underbara mister. Kan vara kul att ha fler färger.



Här är en bild på de två röda rosorna så att ni kan se att det är en ganska markant skillnad i storleken.

4 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

VAd kul att se att du är här i bland Domär så fina dina rosor.
Hoppas allt är bar med dig och att det i värker allt för mycket i dina HÖfter.
Korten var också fina
Kram

Carina sa...

Dessa rosor är helt underbara får nog försöka mig på detta!

Ha,det gott!

Ulla sa...

Helt UNDERBARA !!! Allt bra, hoppas jag...

Biggan sa...

Underbara rosor! Tack för mallen och länken!

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran