söndag 31 maj 2009

Mors Dag..

Visst är det de små sakerna som gör livet så mycket bättre. Som min underbare sambo och mina härliga ungar. Att bli väckt av dem med frukost på sängen och en liten mugg som det står "Min Mamma" på med några fina rader inuti.. Blir så härligt lycklig över att finnas till med så underbar familj vid min sida.

Snart bär det iväg till Hallands Väderö med sambons släkt för lite picknick samt att fira lite mors dag där, sen i kväll kommer Mamma m. familj hit även där för att fira lite mors dag. Så det lär bli en dag full med stoj men det är bara kul och det är ju det viktiga.


Vet tyvär att det är många mammor som inte blir uppvaktade idag av diverse anledningar så jag skänker alla dem en extra tanke och hoppas att de trots allt vet hur viktig en mor är..

Så jag önska alla Mammor där ute en härlig morsdag och en skön söndag.

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

Ja detta låter ju som en kanon dag.
Hoppas det blev så.
Ha det så bra
Kram

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran