onsdag 6 maj 2009

Jag lever...

Vet det varit lite tyst och tomt här men så är det när man missar att flytta bredbandet när man flyttar.. Men nu verkar det som om det ska fungera som det ska och jag har äntligen internett igen. Ska se här om jag kan uppdatera lite om vad som hänt de senaste veckorna..

Först och främst så har jag ju flyttat till hus sen jag var inne här sist och det är bara underbart. Jag lovar att fota lite senare när det finns tid och lägga upp här.
Sen så har vi ju haft en riktig försmak av sommaren i nästan två veckor men nu är en något råkall, blåsig och regnig vår tillbaka men ska inte klaga får ju lite mer gjort inne när inte solen lockar utanför.


Annars så har det väl mest handlat om att få i ordning i huset och börja planera tomt och trädgård så att den blir som jag vill ha den, och så att man utan rädsla för bilar trakorer och allt annat som rör sig här kan släppa ut lill killen på gården utan att man måsta följa honom var sekund. Skrappat har jag inte gjort speciellt mycket iom att internetet legat nere sen vi kom hit och allt annat tagit sin tid så har tyvärr skapandet legat nere men hoppas på att det ska ändra sig snart.


4 kommentarer:

Carina sa...

Trevligt att du är tillbaka i den datoriserade tillvaron.

glaha sa...

Kul att du är tillbaka. Spännade att se kort från ditt nya boende.

Unknown sa...

välkommen tillbaka!! =) Låter som ni trivs bra! Ha det gott

Karin sa...

Roligt att du är tillbaka!! Hemskt att vara utan internet....hu!
Ska bli roligt att se ert hus...

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran