torsdag 8 oktober 2009

Nya LOs igår..

I går var det onsdag igen och åter dax för träff med de andra "tanterna" på kompis cirklen.

Jag hade väl mer eller midre bestämt vilka foto jag skulle scrappa på så det var bara att plocka ihop papper och sätta igång. Men så hade jag ju fått mina saker som jag beställde från Papirloftet och jag var ju tvungen att prova lite så det blev det.. Och det är bara så att jag är förälskad i mina nya fjärilsstämplar .. Så underbara..

Det blev två LOs igår båda på roser från min trädgård.. De har blommat så vackert hela sommaren och det verkar nästan som om de var på gång igen..

På denna så har jag lekt med mina nya stämplar och schablon för Glimmermist.
Denna snabb scrappade jag den sista halvtimmen men gillar den i all sin enkelhet..

4 kommentarer:

Unknown sa...

vilka ljuvloiga lo,sar! här har du en till som är insnöad med fjärilar...=) Ha det gott & må gott! Kramelikram

Carina sa...

Skoj att se att det var nån som fick något gjort igår efter det att jag gått. Visst är det fint med fjärilar... snyggt jobbat.

Karin sa...

Fjärilarna blev jättefina! Jag gillade den snabba Lo´n, snyggt med förstoringar.
Tack då mycket för bladen jag fick av dig! De passade perfekt. Kram Karin

Christina / Synål / Stina sa...

vA snyggga fjärilar det blir ju att sommaren "blommar"ännuu längre
Kul när man får gjort lite

kram

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran