lördag 18 oktober 2008

Sååå sugen...

Jag är sååå sugen på att plocka fram allt nytt och testa och pyssla men tyvär så går det inte idag eller kväll vi ska nämligen ha beska runda och hela kalaset ska avslutas här.. Så jag fick snällt packa ner och ställa undan allt.. suck..
Jag tror knappt att det blir något imorgon heller då vi har en del som måste fixas då vi inte hunigt med det i veckan som gått och inte blir det måndag heller för då ska jag iväg med mamma och syrran till G-kås och Ullared.. Så där går ju hela dagen och inte orkar men med något sen på kvällen.. Dessutom är jag nog på väg att bli förkyld.. Känner en lättare iritation i hals och näsa plus tryck över bihålan..
Suck har inte tid eller ork att bli sjuk har för mycket som ska göras..

3 kommentarer:

Unknown sa...

Förstår dig, att du är sugen på att prova & leka med allt nytt!! Embossing är nåt som är riktigt roligt!! ha en bra dag!

Sofi_79 sa...

Väntar med späning på att se något med ditt nya matrial. Kram

Christina / Synål / Stina sa...

man ska inter tänka så "jag har inte tid" då kan man ju räkna med att man är sjuk snart,

Ha en härlig kväll med BEsken .

kram

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran