torsdag 2 oktober 2008

Nytt på gång..

Jag länktar så... Ikväll så kommer gubben min hem med lite godis jag köpt från Story House.. Farligt att ha en sambo som jobbar i Ängelholm.. Sen i morgon så ska jag få lite annat som jag beställt ihop med vänner från Panduro.. Och på lördag ska jag väl förhoppningsvis hinna med och testa det mesta på vår an scrap träff.. Ska bli så kul..

Måste se om jag kan hitta en bra bild på min dotter.. Ska göra en familjetavla till lilleman på dagis. Tänkte att jag skulle hinna med och scrappa den på lördag.. Har många kort som jag tänkt mig scrappa på.. Sen hur mycket det blir gjort får vi se.. Funderar lite på att små starta lite här hemma innan... Som att välja bakgrunds papper och eventuellt rita upp lite skisser på Lo och Kort.. Men det blir inte förens imorgon..Har lite annat som måste bli klart innan dess..

Inga kommentarer:

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran