söndag 14 november 2010

Farsdag

Så var det den tiden på året igen farsdag och jag lyckades igår scrappa ihop tre kort ett till min sambo ett till min pappa och ett till svärfar.
Började dagen vid halv åtta då det var upp med barnen och satte igång med frukost på sängen till sambon kaffe, juice, nybakta fröfrallor ett litet kort och ett litet paket från var och ett av barnen till pappa. Han har haft en härlig förmiddag. sen så ska vi till svärföräldrarna kl 13:00 på middag och till kvällen så blir det en tur till Våxtorp och mina föräldrar....med andra ord en fullproppad dag.

 Men nu till korten här kommer de:
 

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

Ha en tervlig dag när ni är hos alla pappor
Kram

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran