tisdag 21 juli 2009

Familjen växer..

För ca två veckor sedan upptäckte jag att vi ska ha tillökning i familjen igen.... Nej jag är inte med barn igen utan det är min katta som varit ute på äventyr... Troligen så var det precis när vi flyttade hit till huset som hon hittade en kavaljer, hon var försvunnen i nästan en hel vecka vi trodde att hon varit instängd någon stans men det var nog snarare att hon varit på äventyr. Så vilken dag som kommer det bli kattungar här.. Vi har väl tänkt att vi ska behålla en men inte fler så min fråga till alla er där ute är finns det någon som är intresserad av en lite kattunge om tio till tretton veckor..
Snuttan som min katt heter är en snäll katt, är en vanlig bond katt, van vid att vara både inne och ute och iom att vi har hund så kommer kattungarna vara vana vid både hund och barn.


Om intresse finns så hör av er på min mail; awirahl@hotmail.com

Inga kommentarer:

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran