onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Så nu har jag varit duktig.. Har stor städat sovrumet idag och i morgon är det toan som gäller sen får jag se om jag hinner med garderoben på fredag annars så får det vänta tills på måndag..
Känns härligt att ha storstädat två tredjedelar av lägenheten.. (städade kök och tv-rum samt hall igår)




Cirklen ikväll det ska bli kul temat för kvällen är kort och kort vikning så det ska bli kul och se vad som blir skapat ikväll. Jag har åter varit på jakt och åter igen hittat precis vad jag sökt hos Mirabyll; http://mirabyll.blogspot.com/ nu undrad du vad jag hittade jo det var bland annat mallar till ovaler i olika storlek och scalloped edges mallar och med dessa har jag tänkt att göra ramar till mina stämpelmotiv på korten.. Jag fick lov att låna hennes (jag frågade)bilder för att visa vad man kan göra med dessa mallar.

Inga kommentarer:

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran