tisdag 26 augusti 2008

Shoppat...

Nu har jag scoppat inför höstens scrappande. Sa i väg till posten och hämta mina saker i em.. Ska bli så spännande lite nya stämplar, dices till min cuttelbug och annat smått och gott.. ska bli riktigt kul att testa allt nytt.

Imorgon så börjar scrappingen igen, men tyvärr så är jag redan uppbokad i morgon kväll så det får vänta tills nästa vecka för mig. Har verkligen saknat alla. Ska bli kul att träffa alla och höra och se hur det är med alla. Nu ska jag fixa lite sen bär det iväg till Posten..

1 kommentar:

Ulla sa...

Ja saknade dej i onsdags. Men det blev sån besvikelse, dom hade glömt oss. Så vi måste vara ut 20.00, och då kunde man ju inte konsentrera sej och göra något.

Award

Award

Award

Award
Min första award.. :)

Award

Award
Har även fått den tillbaka av syrran